Seneste Nyheder

04-August-2020

Riffelskydning Måde

Husk at der på lørdag den 08 august er Riffelskydning til bevægeligt mål på Måde Riffelbane. Tilmelding til René Hansen på 2089 4734

04-August-2020

Aflysning af Riffelskydning.

Det er med med stor stor beklagelse at Riffelskydning på Fole banen den 10. august er aflyst. Banen er stadig lukket indtil videre på grund af Coivd-19.

29-Juni-2020

Udvidet Apportering

Foreningen starter en omgang udvidet apportering fra 1 juli kl 18.30. Vi træner 3 onsdage i brøndlund ved Gram. Prisen er 200kr. Hvis dette har din interesse kontakt Kaj Hedegaard på tel. 24439822 efter kl 17.00
Jimmy Nielsen
Formand Hundeudvalget

25-Juni-2020

Afslutning Hundetræning

I går aftes fik vi afviklet afslutningen på året hundetræning. I fordressur var det Dorthe Troelsen der vandt med sin toller viggo. I apportering var Olav Diriksen med sin ruhåret hønsehund der vandt. Tillykke til dem alle. Vi hyggede med grill pølser bagefter i det fantastiske sommervejr. Der vil måske blive reklameret med noget udvidet apportering senere hvis tilslutningen er til det. Husk at træne videre din hund vil elske dig for det.

16-Juni-2020

Belysning på Klubhus

Det er med stor fornøjelse at vi kan informere at foreningen har fået bevilliget støtte fra DJ-puljen til at forny den udendørsbelysning på klubhuset. Belysningen vil blive udskiftet hen over sommeren således at det er klar til de mørke tider.

Husk at hele skydebanen inklusiv klubhuset er åben igen i henhold til de gældende retningslinjer. Så hvis du trænger til at få trænet lidt eller bare en hyggelig stund, så mød endelig op på torsdag fra klokken 17:00.
P.B.V
Jørgen Hansen