Seneste Nyheder

11-Oktober-2022

Vildtspil

Den 12. november afholdes årets Vildt bankospil i Gram Fritidscenter med start klokken 19:00.
Kortsalget starter klokken 18:30.
Alle er velkomne så kom og vær med til nogle hyggelige timer.

11-Oktober-2022

Gulærtejagt

Husk !
Vi afholder den traditionsrige Gulæretjagt for medlemmer og indbudte gæster lørdag den 05. november. Mødetid klokken 0900 ved klubhuset.
Vel mødt.

27-September-2022

Træning for Gravsøgende hunde

Husk der er Træning for Gravsøgende hunde.
Onsdag den 07. oktober. 1800-2000
tilmelding nødvendig til Tommy Westergaard på 2175 9063 senest dagen før.

23-September-2022

Pokalskydning

HUSK Medlemspokalskydning den 24. september på flugtskydningsbanen.

22-September-2022

Demonstration ved pokalskydningen

Lørdag d. 24. september kl. 1200 - 1400 får vi besøg af Nordic Clays, der med deres Trapmaster vil give os muligheden for at prøve nogle nye sjove duer.
Kom og prøv denne sjove skydning.

19-September-2022

SJD - Stående Jagthunde i Danmark - Brugsprøve

Der blev i dag afholdt officiel Brugsprøve med udgangspunkt fra Tiset Jagtforenings klubhus.
9 hunde og deres fører deltog i det flotte vejr.
Der blev set rigtigt mange agerhøns, nogle fasaner, og en enkelt hare, som en hund synes var spændende.
Dagen startede med morgenmad i klubhuset, og velkomst af markprøve dommer Per Hugener-Ohlsen.
Tommy Westergaard og Anders Butik Petersen var dagen igennem dygtige skytter til prøven, hvor der blev skudt 3 fugle for de dygtige hunde.
5 hunde opnåede følgende præmieringer:
1. pr. Drentsche Patrijshond - Wild Venatrix Benelli Of Mira med Johnny Skovgaard Hansen
1. pr. Tysk Ruhår - Dyrvig's Pepsi med Knud Erik Brinkmann
1. pr. Tysk Ruhår - von der Kneipe's Diana med Thomas Hansen
2. pr. Tysk Ruhår - Kajaskov´s Kenya med Annika Devanti' e Vivelsted
2. pr. Tysk Ruhår - Birkemosen's T Ludvig med Claus Filsø
4 hunde gjorde det rigtigt godt, men havde desværre ikke det sidste held på prøvedagen og fik derfor ingen præmiering.
Efter prøven var der grillede pølser og præmie uddeling.
En stor tak til alle deltagere, dommer, skytter og hjælper, samt ikke mindst til alle for at have medbragt godt humør og evnen til også at være glad på andre deltageres vegne.

Demonstration af håndholdt lerduekaster fra Nordic Clay ved pokalskydningen.